چهارمین گفتگوی مجازی باهمراهان ادکا

تاريخ انتشار : دوشنبه, 09 تیر 1399 - 16:23
بازدید : 1709
  • پرینت

برگزاری سلسله جلسات مجازی با همراهان، اعضا، هیئت موسس و همکاران اتحادیه ادکا
از طریق پیج اینستاگرامی ادکا
@uilisa
پنجشنبه 29 خرداد ۹۹ ساعت19
چهارمین گفتگو با خانم صفورا صحرا گرد
با میزبانی آقای مهران محمدپور

#ادکا۱۲
#لایو
#اتحادیه
#گفتگوی مجازی

#adka
#تاریخ شفاهی

سلسله گفتگو

 

 

 

گزارش:

 

 

چهارمین قسمت از سری برنامه های زنده اینستاگرامی گفتگوی مجازی اتحادیه ادکا برگزار شد.
در روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ماه سال جاری ساعت ۱۹، اتحادیه ادکا میزبان خانم صفورا صحرا گرد عضو هیات موسس ادکا و معاون هنرستان فنی و حرفه ای در مشهد بود، گفتگویی صمیمی و دوستانه در فضای مجازی که اجرای آن را مهران محمدپور، عضو هیئت مدیره دوازدهمین دوره ادکا برعهده داشت.
در ابتدای برنامه محمدپور توضیحات مختصری در رابطه با ادکا و نحوه شکل گیری آن ارائه داد و در ادامه خانم صفورا صحرا گرد به عنوان هیات موسس اتحادیه ادکا به ایراد سخنرانی در مورد مسائل مختلف پیرامون تشکیل اتحادیه ادکا در سال ۸۴ پرداختند. یکی از نکاتی که ایشان اشاره داشتند این بود که دانشجویان آن دوره که تصمیم گرفتند ادکا را تشکیل دهند و فعالیت کنند بسیار با انگیزه و مصمم بودند و تمام کارها را با هیجان خاصی اجرا میکردند. خانم صحرا گرد همچنین به این نکته اشاره داشتند که دانشجویانی که قرار هست در اتحادیه ادکا فعالیت کنند باید اهداف بزرگ و آرمان های ویژه و متفاوتی نسبت به سایرین داشته باشند و ویژگی های هنری و ... خود را به منصه ظهور بگذارند تا بتوانند فعالیت های خلاقانه ای را در قالب ادکا انجام دهند.
در ادامه ایشان گفتند که اعضای ادکا و ادکاییان قدیم و همراهان آن باید به فکر تقویت جایگاه اجتماعی اتحادیه در جامعه باشند و از ظرفیت هایی مثل هنر و رسانه بهره بگیرند تا حتی ادکا بتواند یک روزی با گسترش فعالیت های خود به حوزه قانونگذاری نیز ورود کند.
این برنامه با هدف جمع آوری مستندات و تجارب دبیران، هئیت موسس، همراهان و هئیت مدیره دوره های گذشته ادکا و به منظور تولید برنامه تاریخ شفاهی ادکا اجرا می شود.
برای تماشای فایل های این گفتگوی جذاب می توانید به اینستاگرام و یا کانال ادکا در تلگرام مراجعه نمایید یا با اعضای هیئت مدیره ادکا ۱۲ ارتباط برقرار کنید.

 

پربازدیدها

Error: No articles to display